24 November

Idag är det prick en månad kvar till julafton så nu vill jag börja lägga lite julklappar under granen. Eftersom det bara är jag och melker kommer det inte bli särskilt mycket men ändå, haha :)
Idag är det även Thanksgiving här i usa, en väldigt familjär högtid och långhelg. Allt är i princip stängt utom de få resaturanger som serverar thanksgivning lunch eller middag och imorgon börjar Black Friday som är usa's största shoppingdag med massor av rea och även startskottet till julhandeln. Sharks har en tidig match imorgon så jag kommer inte kriga i köpcentret med resten av den amerikanska befolkningen ;)
 
Jag är tacksam för så mycket i livet, men mest för denna man, som alltid får mig att må bra och älskar mig för den jag är!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0