18 november

 
Godmorgon FREDAG!!!! Jag är så glad att dagarna flyger iväg och imorgonkväll kommer äntligen melker hem. Igår åkte jag och stina till willow glen och spelade lite tennis, det känns som en helt annan sport än då vår instruktör står bredvid och övervakar varje rörelse och säger vad vi gör fel haha..... Efteråt mötte vi upp stephanie och åkte till testarossa i los gatos för vin och en ostbricka :) Vår plan var egentligen att gå in till baren för en provning men eftersom tennisen drog ut på tiden hade det precis stängt när vi kom. Så vi satt på uteserveringen med en brasa och livemusik som var riktigt mysigt!! Tyvärr var det här den enda bilden jag tog...
 
 
 
Nu ska jag hälla i mig resten av kaffet och dra till gymmet en sväng innan jag ska möta upp jessie. Trevlig helg kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0