Torsdag

Att slå ut St Louis i tredje rundan och ta sig vidare mot final betyder också mer tid i San Jose och några veckor till innan vi kommer hem.. Ändå var det en väldig lättnad och mycket ångest som försvann. Mitt kontrollbehov har varit inlåst i flera veckor och det har gjort mig knäpp, jag hatar att inte kunna planera och inte kunna styra över planeringen. Men just nu är jag överlycklig, och ska såklart göra allt i min makt för att stötta melker och laget hela vägen i finalen!!

Och just nu är mitt fokus på allt utom plugg och min hemtenta.... Så sjukt att jag har så mycket tid och ändå försvinner den lika fort haha!!
Ikväll har Olivia & Chris varit här, vi grillade, spelade spel och såg matchen som avgjorde motståndarna till finalen. Så söndag flyger laget till Pittsburgh och spelar de två första matcherna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0