Söndag

Tog en härlig sovmorgon i morse. Jag är en riktig kontrollmänniska och måste ha rutiner för att överleva.. Och det har jag varit så länge jag kan minnas. Ställer väckarklocka 365 dagar per år, ovasett. Jag hatar känslan att sova för länge så en dag bara försvinner! 
 
Annnars då? Tänkte att vi kan prata lite hus. Vi har ju som sagt skickat in bygglovsansökan i veckan och jag vet faktiskt inte riktigt hur lång tid det tar innan vi får ett beslut. Vi kommer bygga på Alhem, hemma i Skellefteå och vi kommer att ha Julia & Alexander som våra närmaste grannar!!!! Huset kommer vara 1,¾ plan, mycket öppna ytor och ett stort underbart kök. Det ska bli så roligt (och extremt svårt) att sätta oss ner i sommar med byggarna och ta alla beslut, men jag ser verkligen framemot att tillsammans bygga vårt framtida hem. Huset kommer mest troligt bli betydligt större än vad vi från början tänkte oss, det är så svårt att föreställa sig hur det kommer att se ut..
Här är en av de första bilderna vi fick på framsidan

Kommentarer
Postat av: Julia

LÄNGTAR SÅ❤️️❤️️

Svar: Jag med!!! 😘
Denise Börjesson

2016-05-09 @ 10:16:26
URL: http://juliabomans.blogg.se
Postat av: Anonym

Så snyggt!!!! :D / Sandra

Svar: Tack :)
Denise Börjesson

2016-05-09 @ 22:28:45
Postat av: Emeliedegerman

Men alltså hur snyggt!!! 😍😍 längtar tills ni är hemma igen 😘

Svar: Taack 😘😘 ser framemot att bli grannar med er!!
Denise Börjesson

2016-05-11 @ 07:44:40
Postat av: Anonym

Så fint :) Hur stort blir huset?

Svar: Tack :) jag har inte så bra koll... 240kvm eller något liknande! Större än vad vi pratade om från början iallafall haha 😁
Denise Börjesson

2016-05-25 @ 09:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0