Söndag


Igår åkte jag och Aneta tidigare till SAP och hjälpte röda korset att samla in pengarna för att stödja Kanada som drabbats av skogsbränder. Usch och fy så obehagligt & trist, på 3 veckor har över 80000 personer har behövt lämna sina hem!
Det blev tyvärr förlust vilket betyder 2-2 i matcher! Bara att glömma och ladda om igen för morgondagens match :)
Jag hade lyckats fixa biljetter åt ett gäng svenskar som var på besök så vi åkte till Hults efteråt för middag & lite vin!

Nu ska jag snart i väg till Kathleen, Kanada spelar VM-final mot Finland och tydligen så har jag blivit utsedd att heja på Finland så det inte blir så synd om Sanna som är ensam från Finland haha...... Hon bjuder på brunch så jag kan ju låtsas att jag bryr mig iallafall ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0