Onsdag

 
 
En väldigt aktiv dag för mig igår! Jag drog med mig Olivia till gymmet och körde ett pass och sedan efter lunch körde vi till Los Gatos för en 2-timmars promenad. I vanliga fall är det perfekt att gå där på morgonen men eftersom det var mulet igår passade det bra :) Hann handla innan jag mötte upp resten av tjejerna hos Susan, där vi såg matchen. Slocknade på bokstavligen två sekunder efter jag kom hem.... och vaknade av mitt alarm 10(!!) timmar senare..!! Jag tror att jag behövde det.
 
Nu har jag sakta men säkert dragit mig upp från sängen, känner mig fortfarande överkörd. En kopp kaffe sedan ska jag möta upp resten av tjejerna för ett event med Kit and Ace (ett dotterbolag till Lululemon) för brunch & shopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0