Onsdag

Vi måste fortsätta att prata om Beyoncé en liten stund till, jag är helt förtrollad!!! Sitter och kollar youtube-klipp och får rysningar. Hon är magiskt bra på allt hon gör!! 👑🐝
Annars då? Jag och Aneta skulle åka till Los Gatos imorse och testa hot pilates men såklart vaknar jag upp med fruktansvärt ont i halsen... Gick till Apoteket och safeway och handlat botemedel för det är riktigt dålig timing att bli sjuk nu, vill inte smitta Melker. Jag har gjort en smoothie på bladspenat, färsk ananas & jordgubbar och massa ingefära som jag tänkte ta med mig till poolen. Perfekt ställe att tycka synd om sig själv på ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda Andersson

Men vilken snygg klänning!
Ska se Beyonce nu när hon kommer till Stockholm, längtar så så mycket!!

Svar: Tack :)
Åh så avis jag blir!! Njut av varje sekund 💜
Denise Börjesson

2016-05-18 @ 22:52:23
URL: http://justlovemyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0