Lördag 7e

Vad gör du?
Just nu gör jag så inte mycket. Har ätit frukost och ska snart gå ner till gymmet.
 
Vad har du på dig?
Träningskläder från Lululemon!
 
Hur mår du?
Jag mår väldigt bra. Hade gärna sett solen idag men molnen verkar vara bestämda....
 
Vad önskar du just nu?
Hmm.. Jag önskar mig en weekend med Melker, egentligen varsomhelst, efter säsongen & innan vi åker hem till Sverige. En försenad Engagementmoon haha ❤️❤️❤️
 
Vad ska du göra imorgon?
Inga storartade planer imorgon, Melker åker iväg till Nashville så det blir mest troligt en väldigt lugn söndag för mig :)

 Senaste köp? 

Insåg i veckan att min garderob är VÄLDIGT svart & vit, så jag fick ett infall och beställde 3 härliga sommarklänningar från IvyRevel och jag väntar även på leverans från h&m som innehåller färgglada sommarkläder! Men för att svara korrekt på frågan, denna trenchcoat från Zara

Senast sedda film?

En man som heter Ove! En fantastiskt härlig bok (som jag förövrigt läste när jag var i Tanzania), så jag har sett framemot filmen. Oftast är böckerna bakom filmerna bättre och så var det även i detta fall, men jag tycker ändå att filmen var bra. Inte lika många skratt som när jag läste boken, men lika många tårar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0