Tisdag

Just nu går inget min väg... Det började i lördags då jag upptäckte att snubben i receptionen skickat tillbaka mitt paket från hm som jag väntat på. Vi var tvugna att betala extra och skriva massa papper för att jag skulle stå på lägenheten men så visar det sig att dom ändå "glömt" att registrera det. Det som gör mig mest förbannad är att han vet att jag bor här och gjorde det bara för att vara en viktig-Petter & jävlas!!!! Och igår hittade & köpte jag skorna som jag ska ha på bröllopet och så läker min Cola (mitt nya beroende!) i påsen, som tur låg skorna inplastade för hela kartongen var genomblöt plus Cola-fläckar på heltäckningsmattan... Sedan gick mat-kassen sönder, förvisso hemma i lägenheten men fy fan så störande!!

Men nu så är allt bra, jag har lugnat ner mig haha :) vi har ätit italienskt till middag och nu tänkte vi se finalen av Mästarnas Mästarna!


Kommentarer
Postat av: L

Vart är den vita toppen ifrån? Superfin!

Svar: Tack :) Från Kit and Ace!
Denise Börjesson

2016-05-11 @ 18:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0