15/3

Saker som jag just nu älskar med usa. 1. soppåsar med sommardoft... 2. Servetter som man använder istället för sköljemedel, man stoppar dom i torktumlaren och dom luktar så gott. 3.Köttkvarnen.. Haha, jag vet inte vad det heter men det är en mal-maskin i diskhon som maler resterna så man kan spola ner allt i avloppet. 4. ALLT finns att köpa färdiggjort (om man vill, såklart) Halvfabrikat kan slänga sig i väggen här är helfabrikat the shit... Carley var helt chockad när jag sa att vi bakar för scratch. Alltså, man kan vara sjukt lat!!
 
Saker som jag däremot saknar med Sverige. 1. GODIS!! Jag har inte hittat något godis här som jag gillar.. 2. Rent kranvatten. Börjar bli less på att släpa hem litervis av vatten från affären!! 3.Gångvägar... måste köra bil till ett ställe om jag vill kunna promenera.
 
 
Men bäst av allt med att vara här.. den här killen ❤️❤️❤️
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Servetter till torktumlaren har iaf funnits här i Sverige tidigare (minns att vi hade det när jag bodde hemma..det är iof LÄNGESEDAN). Kanske finns det nåt ställe som säljer dessa fortfarande 😊

Svar: Är det sant?!! Det ska jag kolla upp :)
Denise Börjesson

2016-03-16 @ 21:06:57
Postat av: Anonym

Alltså, borde ju inte skriva ngt men måste nog ändå säga, att efter ha slentrianmässigt hängt med din blogg, så framstår du som en drömkvinna, sagt tidigare, du gör lite ont i hjärtat då och då. Melker ska dkatta sig lycklig.

2016-03-19 @ 18:58:21
Postat av: Anonym

http://m.englishshop.se/sv/articles/2.67.5935/lenor-tumble-dryer-sheets-20s

Svar: TACK!!
Denise Börjesson

2016-03-27 @ 14:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0