Tisdag


En dag i San Fransisco med Max & Alexandra! Började med lunch i Fishermans Wharf sedan så hyrde vi cyklar och cyklade runt. Soligt men blåsigt som fan... Så nu ligger jag halv-död med värk i kroppen, cykelsadeln var stenhård så jag tror min rumpa kommer att få lida några dagar haha.... Som jag säker sagt hundra gånger tidigare så är SF en fantastiskt vacker stad, älskar sättet den är uppbyggd på och alla husen! Nackdelarna är dock galet mycket trafik, många hemlösa vilket är så ledsamt att se och för mycket turister för min smak ;) Vi är verkligen bortskämda med att ha så nära, går så fort att man bara kan köra dit över dagen!!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Spontant så kanske man inte tänker på att det finns hemlösa här hemma i Sverige, men det är nog betydligt vanligare där. Kan vara en ny upplevelse att se samtidigt som den är tråkig. :/

2016-03-30 @ 15:03:59
URL: http://www.cindyhedberg.blogspot.se
Postat av: fråga

Tänkte du som studerar på distans, kan du inte göra ett inlägg om det? Hur det fungerar? Tar du lån? Hänger du med i tempot?

Svar: Jag tycker att läsa på distans fungerar bra. Dock tyckte det var väldigt svårt i början, eftersom det var första gången på högskolenivå skulle jag lära mig hur jag pluggar, själva plattformen och jobba heltid samtidigt. Det är inget jag rekommenderar... Tog ett tag att komma in i det och hitta mitt sätt! Umeå universitet tycker jag har en bättre plattform (där alla uppgifter finns och inlämningar sker) än Halmstads där jag läser nu! Kursen jag läser nu är på 50% så jag hinner verkligen med, är väldigt lagom för mig :) jag tar inga lån!
Denise Börjesson

2016-03-31 @ 09:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0