Tisdag

Vädret igår var bokstavligen kaos. När jag gick till/från gymmet var det sol, när jag gick till spaet var det stormvindar och kaos-regn och när jag gick hem igen så var det sol men fortfarande blåsigt... Regn och sedan sol igen!! Mötte iallafall upp tjejerna på California Bistro för middag och sedan gick vi upp hit för att kolla matchen :) Avslutade dagen med en kopp te, en tidning och ett avsnitt  Fuller House, en fortsättningsserie av Full House. Jag kommer ihåg att det alltid var på tvn när jag kom hem från skolan när jag gick mellanstadiet... sjukt coolt av dom lyckas få ihop alla utom Olsen-tvillingarna att medverka!!!
 
Nu ska jag iväg med Aneta & ett nytillskott i laget, April till Los Gatos för 2 timmars promenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0