Fredag 11e

Godmorgon från ett återigen regnigt San Jose och såklart godkväll till er i Sverige :) Vaknade upp med känslan att det var söndag så när jag insåg att det faktiskt är fredag kändes det lite lättare att stiga upp!! Som vanligt börjar jag min fredag med ett gruppass med min favoritinstruktör på gymmet. 
Igår lämnade vi in vårt grupparbete och sedan gick jag ner till köpcentret en sväng, stora i-landsproblem när allt i sminkväskan & duschen är slut på samma gång. Fick med mig prover på anti-age hem, vet inte riktigt om det var en pik.... haha


 Ha en fin helg allesammans :)
 

Kommentarer
Postat av: Cindy

Så stilig!

2016-03-15 @ 22:30:44
URL: http://www.cindyhedberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0