15 juni!!!

Det är mycket nu, nästan så att mitt huvud snurrar.. Skriver listor för att inte glömma något!! Har bokat flyg till Sthlm för John & Michelles bröllop, beställt en klänning jag tänkte ha så jag håller tummarna att den passar, bokat hotell och börjat packa till Mexico, beställt en klänning som jag ska byta till efter middagen på bröllopet, varit på köpcentret och köpt lite grejor som jag behöver hem och fick tid direkt för pedikyr, börjat tömma kylen/frysen på mat som ska kastas. och fått komplettering på min hemtenta... 10kg ångest!!!!!!!

Nu ska jag en snabbis på lululemon och köpa lite nya träningskläder att ta med hem (jag blir bättre och mer motiverad med nya fina kläder haha) och sedan ska jag träffa Jessie & Madison för middag 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0