Mount Tamalpais

 
Från dagens utflykt :)
Mount Tamalpais var ett helt magiskt ställe, varför har jag inte åkt hit tidigare?? Vi körde upp för en kringelikrokig väg och parkerade bilen, hikade upp på en av stigarna upp på en topp med utsikt över hela San Fransisco och delar av bay area! Oerhört vackert och vi hade lagom tur att molnen valde att flytta på sig precis när vi kom. Stannade på ett mysigt lunchställe och ett kort stopp på norra sidan för att fota bron (igen ;) ) innan vi körde hem för att slippa eftermiddagstrafiken! Tog även lite bilder med gopro-kameran men jag har inte riktigt förstått hur jag för över bilderna till datorn så det kommer senare... NU är det verkligen dags för mig att stänga mina blå, alarmet ringer 05.00 och då drar jag direkt till Sharks Ice för att möta upp resten av tjejerna! KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Liene Svärd

Så fin utsikt!

2016-06-09 @ 08:31:36
URL: http://piggigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0