Fredag

Vad gör du?
Jag ligger vid poolen med Aneta, ska snart åka till SFO för att hämta upp Åsa & Patrik!

Vad har du på dig?
Bikini, och massa solskyddsfaktor ;)
 
Hur mår du?
Jag mår väldigt bra. Solen skiner & Melker spelar Stanley Cup-final, har inte mycket att klaga på just nu!!
 
Vad önskar du just nu?
Samma som sist, men kraven har blivit mindre.. 3 lediga dagar med Melker efter säsongen är högst upp på min önskelista ❤️
 
Vad ska du göra imorgon?
Imorgon spelar Sharks den första finalmatchen på hemmaplan så vi ska hejja allt vi kan! Innan dess gissar jag på att vi hänger vid poolen när M ska vila och sedan laddar upp inför matchen och lugnar nerverna med ostbricka & vin :)

 Senaste köp? 

😍😍😍😍😍


Kommentarer
Postat av: Cindy

Hoppas finalmatchen går bra idag... Bra val av väska :))

2016-06-04 @ 17:16:35
URL: http://www.cindyhedberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0