Bay Club

Det hände en ganska rolig grej i morse som jag tänkte att ni kan få skratta lite åt. Skulle iväg på gymmet, lite omotiverad så jag bestämde mig för att testa ett nytt pass. Kom dit och passet börjar, vi är bara 6-7 st som kör och redan vid uppvärmningen så börjar jag känna att det känns konstigt. Jag hade alltså kommit in på ett gympapass för SENIORER. jag var den enda där under 65 bast........ Jag stör mig alltid på personer som kommer in sent till pass eller lämnar mitt i, respektlöst mot instruktören osv men jag lämnade faktiskt efter 20 minuter då vi fortfarande stod och "gungade igång kroppen" haha. Jag tror instruktören faktiskt uppskattade att jag gick för det var veeeerrkligen en märklig situation!!!! Jag kände mig väldigt ung och smidig iallafall ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0