Tisdag


Vi ska gifta oss i sommar!!!! Ni som följer mig på instagram har nog redan sett det :) Så det har varit den främsta anledningen till mitt snabb-besök i veckan och jag har verkligen försökt ta tillvara på tiden. I och med Melker var i väg på roadtrip med laget så var det skönt för mig att komma hem och börja planera!! Jag är så himla taggad för det här, kommer bli helt fantastiskt att få samla familj & vänner på VÅR dag 💗
Imorgon blir sista dagen hemma, på torsdag åker jag & Julia ner till Stockholm för att testa brudklänningar och äta middag med Elin och Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Är så glad för eran skull 💕 du kommer garanterat vara strålande vacker också :-)

Svar: Tusen tack Linnea 😊💗
Denise Börjesson

2016-02-25 @ 06:32:39
URL: http://linneajoo.blogg.se
Postat av: Emma

ÅH, vilken dag ni har framför er! Grattis :D

Svar: Tack :)
Denise Börjesson

2016-02-25 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0