Söndag

Jag vaknade av någon märklig dröm och kunde såklart inte somna om så det blev en till alldeles för tidig morgon för mig igen... Har blivit förkyld så mitt huvud känns helt igen täppt så jag vaknade med en härlig huvudvärk..... Jag förstår inte varför jag sover så dåligt och drömmer så konstiga saker när jag sover själv.
Annars då? Igår bjöd San Jose på betydligt bättre väder än jag hade räknat med. Vi startade dagen med brunch på Flames där vi även träffade Carley & Matt. Melker åkte iväg till Vancouver och jag mötte upp några av tjejerna på Pizza Antica för middag och några glas vin :)
 
Nu hoppas jag att få sova lite till, ska dricka thé med ingefära och lite senare ska jag iväg på födelsedagsbrunch för Sarah på Hult's. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0