Söndag


Godkväll på er. Imorse vaknade jag innan 4, försökte somna om men ingenting hände. Så vid middagstid idag så kändes det som en ny dag för mig..
Träffade Michelle på gymmet för ett pass och sedan har Emelie & Tobias bjudit över mig, Camilla och Simon på middag (Femte hjulet som vanligt..) vi har inte träffats sen september så vi hade mycket att prata ikapp. Jag tror jag har längtat hem efter vänner & familj än vad jag själv trott!!! Så fantastiskt att ha så dina vänner, även fast vi bor i olika världsdelar och inte setts på evigheter så känns det ändå som igår ❤️❤️
Nu kan jag inte hålla upp ögonen länge, håller tummarna att jag får några mer timmar sömn i natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0