Sista dagen hemma

4 dagar som bokstavligen försvunnit. Och jag har haft fullbokat men väl prioriterad tid.. Igår åt jag lunch med Hanna & Julia på Brygg, sedan var jag hos Lina på hennes ateljé och testade brudklänningar, snacka om att känna sig som en prinsessa ❤️ middag hos pappa och därefter slocknade jag. Hann även med ett seminarium som jag även blev godkänd på, win win!!!
Idag har jag svettats med Michelle på 360 och följt med Alex och kikat på deras fina husbygge. Firat Hanna som har gått med i vuxen-på-SAS-klubben med middagsbjudning :)

Imorgon åker jag och Julia ner till Stockholm för att testa fler klänningar och senare möter vi upp Elin & Rebecca  för middag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad pluggar du för något? Läser du det på distans när du är i USA? :)

Svar: Ja, jag läser Folkhälsovetenskap på distans :)
Denise Börjesson

2016-02-25 @ 05:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0