Måndag


10 dagar som har gått alldeles för fort.. Men vi har hunnit med så mycket också :) testat flera olika restauranger på gatan, åkt till Santa Cruz och gått på nöjesfältet, ätit massa glass i solen, varit på barn-museum downtown, hejat på Melker & Sharks, legat vid poolen, kört till San Fransisco och hälsat på alla djuren på zooet och kollat på golden gate bron, spelat skip-bo, uno och den försvunna diamanten. Och massa mer :) Så nu är det väldigt tomt i lägenheten då alla har lämnat mig...
11 dagar själv nu så jag ska fundera ut vad jag ska hitta på, imorgon ska jag definitivt ligga vid poolen då det väntas 28 grader & sol ☀️☀️☀️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin i svarta poloklänningen :)))

Svar: Taack :)
Denise Börjesson

2016-02-16 @ 08:33:01
Postat av: Anonym

Åh så fina bilder :) Olivia ser ut att stortrivas 💗 Kram Sandra

Svar: Ja hon älskade allt, utom maten haha ;) Kram 💗💗
Denise Börjesson

2016-02-16 @ 10:02:23
Postat av: lisa

håller med föregående talande, sjukt snygg i poloklänningen!:)

Svar: tusen tack ❤️
Denise Börjesson

2016-02-17 @ 23:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0