Lördag

Godmorgon. Eller min morgon var inte så god klockan 06.15 men vi kan ju låtsas.. Jag sov mer nu än vad jag har gjort på en vecka så tro inte att jag klagar ;)
Själva resan igår gick bra, jag är evigt tacksam (peppar peppar) att jag inte har några problem med varken flygresor, åka själv eller att sova på planet. Vi blev försenade och jag vet inte riktigt varför, innan vi kunde åka fick en familj kliva av med en ordningsvakt och det tillkallades läkarvård, själv lyssnade jag på en podcast så jag märkte ingenting... och att gå igenom tullen i oakland var under ALL kritik!!!! Jag har aldrig varit med om något sämre system eller längre väntetider.. Skulle landat 17.00 men satte mig i taxin 20.45. 
 
Det var skönt att komma hem i allafall ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0