Fredag

För prick en vecka sedan lämnade jag San Jose och nu sitter jag på Arlanda och väntar på att få gå ombord på flyget som tar mig till Oakland. Så sjukt hur fort en vecka kan gå men jag har varit väldigt effektiv!! Testade flertalet brudklänningar igår och idag har jag bestämt mig, känns så sjuuukt spännande :)
Jag har iallafall haft en riktigt härlig vecka men nu är jag väldigt redo att åka hem igen och träffa Melker efter nästan 2 veckor utan varandra ❤️❤️ 
Sverige, vi ses om några månader!!





Kommentarer
Postat av: lisa

så otroligt fin du är denise!

Svar: Tusen tack 💗💗💗
Denise Börjesson

2016-02-27 @ 21:46:56
Postat av: Cindy

Så vackert släp!

2016-02-28 @ 22:32:34
URL: http://www.cindyhedberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0