Allstar break

 
Snacka om att tiden verkligen går fort när man har roligt. 5 fantastiska/underbara/perfekta dagar ledigt. Och det som jag gruvar mig mest för är att jag vet att det dröjer till april/maj nästa gång vi har mer än en dag ledigt tillsammans i sträck..
I fredags var vi på middag på Hults, med Sarah & Alex. Lördagmorgon så körde vi norrut och kom fram till hotellet i yountville innan vi påbörjade vår vingårds-hoppning. Revana Family Winery, Wheatstone och Silver Oak hann vi med, och jag kan verkligen rekommendera alla ställen för er som funderar att åka till Napa.
Hotellet vi bodde på var supermysigt med öppen spis och en härlig pool och relax som jag kan tänka mig är fullpackad när det är varmare ute.
Avslutade denna ledighet med att koka ihop en brunch av världsklass innan Julia & Alle åkte hem till Sverige och Melker åkte med laget till anaheim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0