Tisdag

Vad gör du?
Multitaskar som vanligt - tittar på melkers match, letar efter en klänning till nyårsafton & spelar candy crash
 
Vad har du på dig?
Ett par slitna jeans och en mysig stickad tröja!
 
Hur mår du?
Tackar som fråga, jag mår bra. Jag och melker har haft supermsiga lediga dagar tillsammans så energimätaren är fulladdad!! Men om jag ska känna efter lite extra skulle jag nog säga att jag har lite ont i magen, tryckte just i mig dagens middag alldeles för fort 
 
 
Vad önskar du dig just nu?
VÄRME!!!
 
Vad ska du göra imorgon?
Imorgonbitti ska jag & stina hika, mest troligt i los gatos, annars har jag inga storartade planer
 
När grät du senast?
Hmm när såg jag en film senast??
 
Senaste köp?
Melkers julklapp, en necessär från tumi
 
Vart vill du åka just nu?
Tahoe, är helt såld efter vår mini-tripp dit i början på december. SÅ himla härligt ställe
 
 
Nästa planerade resa?
Min nästa inbokade resa är om några veckor, till las vegas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0