Tisdag

Hemma igen!!!
Det blev en lång väntan på arlanda igår när mitt flyg blev försenat 3 timmar. Resan gick bra men jag hade glömt hur dålig oaklands flygplats är att landa på... En timma i flyget innan vi fick kliva av och sedan nästa väntan då några få stackare satt och betade av hela flighten för passkontroll. Suck!! En tålmodig melker satt iallafall och väntade utanför, vår middag serverades 21.45 och sedan somnade jag på i en varm famn  ❤️ ❤️
 
 
Bara för att han står ut med mina selfies, med dubbelsnus & en blåslagen näsa❤️
 

Kommentarer
Postat av: Emmasehl

Kram ❤️❤️

Svar: ❤️
Denise Börjesson

2016-12-20 @ 20:10:29
Postat av: JUNITJEJ

Så fina ni är!

2016-12-20 @ 20:46:39
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Michelle

så fina ni är Karlssons❤ Trots blå nos

2016-12-20 @ 22:16:30
Postat av: Michelle

så fina ni är Karlssons❤ Trots blå nos

Svar: Haha tack ❤️❤️
Denise Börjesson

2016-12-20 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0