The landing resort & spa

 
 
Blandade bilder från i helgen. Som ni ser på bilderna så är Tahoe helt magiskt vacker, så himla fantastiskt ställe!! Redan påvägen dit blev jag helt imponerad av denna magiska miljö, känns som hemma men samtidigt inte :) 
Vi åkte en sittlift upp igår till en utsiktsplats och senare vidare upp i backen. Drack varm choklad och kollade in alla skid- & snowboardåkare som såg ut att njuta i solen.
Vårt hotellrum gav många inspirerande ideer till huset, jag vill ha värme på toalettsistarna och dusch med inbyggd bastu haha!! Jag tar gärna utsikten på köpet också
 
Och det bästa var såklart att få spendera två lediga dagar tillsammans med mitt hjärta <3
 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Ser härligt ut!

2016-12-05 @ 08:45:43
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0