Ses snart Sverige

Eftersom vi missar 3e och 4e advent tillsammans så tände vi ljusen redan igår. Helt galet att tiden går såå fort och att det är mindre än 3 veckor till jul!!

Nu sitter jag i en Uber påväg till oaklands flygplats. Bilen är för övrigt utklädd till en ren, ja ni läste rätt.. 
Jag är i vanliga fall sämst på att packa, missuppfatta mig inte för saken är den att jag alltid packar för mycket, jag packar inte dåliga saker haha!! Men för att komma till saken - jag ska vara hemma i 1,5 vecka och jag tror att jag har kläder hemma så jag klara mig, så jag behöver TYP bara min necessär. Men så bestämde jag mig för att rensa garderoben och ta hem dom plagg jag inte använder plus lite julklappar så helt plötsligt hade jag övervikt.... Jag kommer garanterat att åka tillbaka med en väldigt tom resväska! Nu önskar jag att jag kan snabbspola de 14 nästkommande timmarna och jag håller tummarna att båda resorna kommer att gå bra utan förseningar AMEN!

Ps. Det känns lite bättre att åka från San Jose en grå dag som denna, har inte riktigt kommit på hur jag ska möta minusgrader men jag har många stickade tröjor som jag kan ha på varandra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0