Onsdag

 
Godkväll. Just nu ligger i soffan och tittar på melkers match men funderar mest om jag ska duka fram ost & kex eller chips & dipp i pausen. Det har inte hänt så mycket i mitt liv idag, åt lunch med Stephanie och sedan har jag lyssnat på en ljudbok och gjort några ärenden downtown. Började lyssna på Kvinnan på tåget igår och nu har jag snart matat igenom hela den, för nyfiken helt enkelt.
 
 
Imorgon är melker ledig, vilket mest troligt betyder brunch för oss. Han är även ledig lördag & söndag vilket är ytterst ovanligt (tror faktiskt aldrig att det har hänt tidigare), jag har börjat smida lite planer men det kommer nog bli väldigt lugnt :)
 
 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag har kvinnan på tåget liggandes intill mig, vill verkligen läsa den nu :D älskar böcker man bara fortsätter och fortsätter läsa!

Svar: Ja!! Ska bli så spännande att se filmen också :)
Denise Börjesson

2016-12-01 @ 06:22:26
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0