Julafton/Juldagen/Annandagen

Julafton startade vi med pannkaksfrukost och sedan såg vi astrid lindgrens jul. Slog in de sista julklapparna, gjorde oss i ordning och åt lunch innan vi gick över till Heed/Segerstedts. Vi såg kalle anka traditionsenligt klockan 15, gjorde plankstek, spelade julklappsleken, utbytte julklappar och avslutade med några rundor sällskapsspel. En väldigt mysig jul även fast vi hade våra familjer på andra sidan jorden!
Igår blev en väldigt lugn dag, usa's mest heliga dag och iprincip allt var stängt! Vi strosade runt en stund i solen och bestämde oss för att gå på bio :) Somnade till tomten är far till alla barnen alldeles för tidigt på soffan, jag är fortfarande lite jetlagged.. stackars lillhjärnan som inte riktigt fattar vad jag har ställt till med..
Imorse vaknade jag som vanligt tidigt, gick en timma på löpbandet innan jag väckte melker. Brunch och en sväng ner på köpcentret stod på schemat. Annandagsshoppingen på köpcentret var inte lika kaosartad som jag hade räknat med, skönt nog. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha älskar bilden på Melker o Colin😍

Svar: Hahaha 🤣🤣
Denise Börjesson

2016-12-27 @ 09:07:43
URL: http://nouw.com/michellenorman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0