Fredag

Jag har insett att jag har ett litet problem, jag gjorde en ny mailadress för ett tag sedan och nu kommer jag inte ihåg vad jag döpte den till plus att jag måste komma på hur jag vidarebefordrar alla mail vidare till min nya mail... Jag har även funderat hur jag ska göra med bloggen, på något sätt måste jag byta namn så jag vet inte om jag ska byta plattform eller bara lägga ner den här, jag får fundera ett tag till helt enkelt!
 
Annars då? En sak jag älskar med usa är att allt är så lättillgängligt!!! så igår beställde vi massage och en timma senare kommer två massörer hem till oss, packar upp massagebänkar, masserar och åker vidare. Typ som uber, fast massage. Från början var jag väldigt skeptiskt men det var faktiskt ett bra koncept, det testar jag gärna igen haha ;)
 
Imorse gjorde jag en kopp kaffe, tände ljus och startade julkalendern, allt för julstämningen. Bananpannkakor till frukost och nu är det dags för mig att hoppa in i duschen. Trevlig helg
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Aah fy, så jobbigt med alla namnbyten hit o dit! I feel you🙄

Svar: Haha ja verkligen 😬
Denise Börjesson

2016-12-02 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0