2016

2016 kommer jag såklart alltid tänka på vår bröllopsdag, den absolut bästa dagen på året och bästa dagen i mitt liv!! Helt underbart att samla våra familjer med våra fantastiska vänner för att fira vår kärlek, magi
Det finns såklart många andra minnen som har varit fantastiska. Vi började redan i januari med Sharks 25års gala, och sedan blev det två svängar till las vegas. Februari spikade vi datumet för bröllopet och efter mina systrar varit här på besök flög jag hem och började smida bröllopsplaner och jag hade valt & beställt min brudklänning innan jag satt på flyget tillbaka igen. Mars firade vi 7 år tillsammans ❤️ vi såg vår första basketmatch tillsammans & även justin bieber och sedan mer besök från sverige!
I början av april körde jag max och alexandra ner till LA över helgen, annars så handlade nästan resten av april, maj och halva juni bara om hockey!! En väldigt spännande resa och helt sjukt att vi har fått vara med om en stanley cup final, även fast det inte riktigt slutade som vi hade hoppats på. Jag blev moster för andra gången till världens finaste Bella i maj och vi såg beyonce på en fullsatt levis stadium.
Jag och melker åkte till mexico innan vi begav oss hemåt till svearike, en liten engagentment-moon eftersom vi visste att bröllopsresan inte kunde bli av efter bröllopet. Eftersom vi reser så mycket ändå så har jag extra många anledningar att trycka in några extra weekendresor de nästkommande åren haha
Juli- bröllopsförberedelser, jobb, min superhärliga möhippa med världens bästa vänner!!!!! Och såklart firade vi kärleken mellan john och michelle i stockholm. Och tillslut hade vi kommit till 5e augusti ❤️❤️❤️ Mr & Mrs Karlsson
September drog vi med två veckors mellanrum tillbaka till vårt hem i San Jose som bjöd på 35 grader & sol och vad har hänt sedan dess? Vi har fått en svenskkoloni här med bland annat Josefine & Tim, Emelie och Tobbe har hälsat på, jag har spelat tennis, kört ner till LA/anaheim med stina & hanna, en kort getaway till tahoe och som vanligt är det mycket hockey i vår liv...
En snabb summering för att inte skriva en hel novell, men kort sagt: Det bästa året i mitt liv
 
 
 
 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Händelserikt och fantastiskt år ❤

Svar: ❤❤
Denise Börjesson

2017-01-01 @ 10:03:47
URL: http://nouw.com/michellenorman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0