18 december (!!!)

POFF och så har 11 dagar försvunnit. Tiden går fort när man har roligt och det har varit superhärligt att vara få varit hemma en stund! Träffat familj & vänner, jobbat på salongen och såklart spanat in husbygget. Så nu är väskan packad igen, lite sjukt nog lika full som på hemvägen men istället för julklappar har jag nu fyllt på med godis och nya böcker :)
 
Jag har planerat allt i minsta detalj, melker landar i san jose imorgon lagom tid för att hinna hämta mig på flygplatsen, wiiiieee
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Wow vad fin bild!!

Svar: Ja, Skellefteå bjöd på riktigt fina dagar när jag var hemma!
Denise Börjesson

2016-12-19 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0