Min Vecka

 

Tiden rusar iväg, vart tog den här sommaren vägen? Tiden hemma börjar lida mot sitt slut och snart är det dags att packa ihop och åka tillbaka igen. Melker åker redan på onsdag och jag kommer förhoppningsvis i mitten på september :) 

Jag har klippt av mig håret, låter mer dramatiskt än vad det är. Nytt, fräscht och jag älskar det!! Passar på att gå broarna runt så mycket som möjligt och hänger med Bella som är hemma och hälsar på. Dejt på brygg i fredags, tjejkväll hos julia igår och plackade äpplen in på småtimmarna. Söndagstacos på hjortronstigen och mellanåt alldeles för många avsnitt suits. åh, vad jag älskar att vara nära familj och vänner!!!

Det ska bli SÅ HIMLA skönt att komma tillbaka till San Jose igen, komma hem till lägenheten som vi faktiskt kallar hem. Tillbaka till värmen, till våra vänner och vardagen. Vill köpa inredningsmagasin och mysa ner mig i soffan med en kopp te och tända ljus, ja allt kommer i och för sig kännas hemtrevligt efter ha bott i en exploderad resväska i sommar.....

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0