<3

 
 
Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig men jag kan beskriva allt jag älskar med dig.
 
Jag älskar dig för att du alltid kan få mig på bra humör. Jag älskar dig för att du är mer envis än mig. Jag älskar dig för att du blir 5 år när du är hungrig. Jag älskar dig för att jag kan titta på dig och se vad du tänker. Jag älskar dig för att du blir arg på mig när jag inte låter dig sova på soffan för länge. Jag älskar dig för att överraskar mig när jag minst anar det. Jag älskar dig för att du alltid ställer upp och vill mitt bästa. Jag älskar dig för att jag alltid måste bromsa dina vilda & knäppa idéer. Jag älskar dig för att du alltid är dig själv med båda fötterna på jorden. Jag älskar att göra livet med dig och älskar att vi har framtiden tillsammans.
 
Jag älskar dig för att du är du
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj så fint skrivet av dej ❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Denise Börjesson

2016-08-08 @ 07:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0