Torsdag

Det blev en sen kväll igår, vi fick iallfall se Sharks vinna över Kings (varför måste det alltid bli så spännande på slutet???) så imorse var jag tröööötttt... Startade med en seg morgon men jag har varit väldigt effektiv ändå. En mulen dag som denna har jag varit på köpcentret en sväng, handlat på safeway, hämtat bilen som varit på service, städat hela lägenheten och även heltäckningsmattan, tvättat och renbäddat sängen. Nu ska jag snart iväg och möta upp Carley & Aneta för middag och sedan tänkte jag adressera de inbjudningskort som är på engelska :)
 
Och en sak jag tänkte på imorse. Var en kille som frågade om vägen till gymmet och eftersom jag skulle dit började vi snacka och det slutade i princip att vi dragit hela livshistorien.... Amerikaner är SÅ trevliga och väluppfostrade, det är verkligen så himla tydligt hur inåtvända vi svenskar är, jag säger vi för att jag är tråkigt nog en del av det!! Det är något jag kommer att sakna när vi åker hem i sommar, främlingar som kan få en på bra humör bara av att vara trevliga & sociala!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0