Torsdag

Livet känns just nu så himla perfekt, ni vet då det nästan spritter i hela kroppen. Studsar runt på rosa moln! Vet inte riktigt vart det kommer ifrån men allt känns så bra, de kommande månaderna är bara en massa härliga planer!!! Hade dock en liten dipp idag men jag ringde och pratade sönder Hanna så nu har jag glömt bort det haha.....
 
Har varit nere på köpcentret och hämtat ut både min förlovningring och vigselring, lämnade in den förra veckan för att kunna matcha ihop dom tillsammans :) Han här hemma hade beställt spagetti och köttfärssås så jag gick förbi safeway på vägen hem!
I tisdags var det 5e vilket betyder prick 4 månader till vårt bröllop, har börjat knåpa ihop inbjudningskort men så svårt att välja allt. Vi ska göra både svenska och engelska så jag har tänkt välja lite olika.
Håller även på att leta en till brudklänning som jag har tänkt byta om till efter middagen, måste bara komma på vad jag vill ha... :)




Kommentarer
Postat av: Cindy

Får vi se valet innan dagen? Så nyfiken!

Svar: Nej tyvärr inte, skulle gärna vilja visa er men vi har bestämt att vi inte ska se varandra förrän kyrkan.. 👰🏼💒
Denise Börjesson

2016-04-09 @ 22:10:30
URL: http://www.cindyhedberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0