Tisdag

Det blev en lång dag igår, men vi hann med väldigt mycket. Vi började med att lämna tillbaka hyrbilen och gick sedan till flames för frukost. En sväng till köpcentret och köpte en present till Annie och Mattias lilla nytillskott :) lunch nere på califorina bistro innan jag vinkade av Max & Alexandra! Jag la mig vid poolen och läste en bok! Senare mötte jag upp Carley och Rambo och gick ner till en park i närheten för hund-träff... Ni som känner mig förstår att jag höll på skita ner mig när en Grand danois kom springande emot mig... sedan tacos till middag, har blivit tradition för oss :)
idag hängde jag med April & Kathleen på stranden, sedan såg vi matchen och åt middag i willow glen!
Helt slut efter flera fullspäckade dagar och om några timmar kommer Melker hem ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0