Slutspelstorsdag

 

SHARKS 1 - KINGS 0
RIktigt härligt att se killarna vinna första matchen!!! Eftersom matchen spelades i LA så träffades vi alla hemma hos Susan och kollade matchen tillsammans :)
 
Denise 0 - Huvudvärken 1
Var på gymmet tidigare idag och kan stolt säga att jag kämpade mig igenom milen men därefter dog jag... bokstavligen. Jag har själv kommit fram till en slutsats, hurvida det stämmer har jag ingen aning om haha. Iallfall så glömmer jag använda min astma medicin alldeles för ofta så när jag löper inomhus tror jag att jag inte får tillräckligt med syre= en hemsk huvudvärk... försökte till och med bota med en halv kopp kaffe men icket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0