San Jose


Jag har bra flow nu. Känner mig starkare och piggare än någonsin, både insidan & utsidan. Jag började äta flera olika vitaminer för några månader sedan i samband med att jag slutade med kaffe. Anledningen var att jag utan problem kunde hinka i mig 10 koppar per dag och det kändes som att min magsäck höll på frätas bort... Psykiskt känner jag mig iallfall mycket gladare och piggare och det är det viktigaste såklart :) Började med ett träningsprogram för några veckor sedan (låter betydligt seriösare än vad det är...) men planerad & varierad träning vilket jag trivs bra med! Solen skiner i princip varje dag och jag njuter varje sekund av att vara här. Jag vet inte om det är hemskt att jag inte längtar hem, men det är positivt att jag trivs väldigt bra här!!! Såklart ser jag framemot en lång och härlig sommar hemma i Skellefteå med vänner och familj ❤️❤️❤️
 
Jag hoppas ni alla får en superhärlig helg :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0