Måndag

Sitter och drömmer mig bort, skulle så gärna vilja åka någonstans så vi kan spendera några dagar tillsammans innan vi åker hem när säsongen tagit slut. Eller bara stanna här lite extra. Det finns så många platser runt om som jag vill se och utforska, även här i San Jose. Tyvärr finns det i princip ingen tid för oss att göra så mycket under säsongen, speciellt nu under slutspelet. Drömmen vore att åka till Hawaii eller Mexico igen. Jag skulle vilja se Yosemite som är en nationalpark 3 timmar härifrån, vandra norr om San Fransisco i Mount Tamalpais parken och åka vin-tåget i Napa. Söderut så skulle jag vilja besöka Carmel, Big Sur och Palm Springs.. Men om Melker får bestämma så sitter vi på flyget hemåt samma dag som han får ledigt...........
Nåja, nu har vi 100% fokus på slutspel och bara positiva vibbar!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0