Fredag

Godkväll! En ganska lugn dag, kämpade på med de engelska inbjudningskorten och höll på att kasta sönder min dator när hemsidan slutade fungera för 10e gången... Aggressiv?? Ja kanske. Jag har en känsla av att det här kommer att bli en bröllops-blogg närmaste månaderna, men det är ju precis det som jag kommer att fixa & trixa med ❤️❤️ 
Vi åt iallafall middag på California bistro, det ligger bara en trappa ner från lägenheten! Sedan hade Melker bokat massage så jag gick ner till köpcentret :) hittade en fin blus jag tänkte ha i morgon när sharks-tjejerna har styrt ihop middag för att fira vår förlovning!! 

Hoppas ni alla får en härlig helg :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Du som är frisör, vet du om KMS moistrepair therapy treatment går att använda på färgat hår? Eller sliter det på färgen? :)

Svar: Hej! Jag har inte jobbat med deras produkter så jag kan inte uttala mig om det..
Denise Börjesson

2016-04-09 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0