Bröllopstankar

I går så var det prick TVÅ månader kvar till bröllopet.. Jag börjar känna mig lite stressad över att tiden går så fort och speciellt när vi fortfarande är kvar här. Det är lite svårare att fixa saker härifrån! Jag tycker att det känns väldigt skönt att vi valde augusti så vi har hela juli att njuta och längta efter vår dag ❤️ Min klänning är iallafall påväg till Skellefteå och jag har fortfarande inte hittat den som jag har tänkt byta om till, hittade en av Ida Sjöstedt men som tyvärr är slutsåld.. Jag håller på att styra upp middagen vi har tänkt ha dagen för de allra närmaste och allt runt det. Jag och Melker är inte riktigt överens med tankarna om bröllopsresan, jag skulle vilja åka iväg i en vecka efter bröllopet för att tillsammans ha tid att njuta och leva för stunden, smälta alla intryck och förbereda oss mentalt att snart åka tillbaka till San Jose igen medans Melker vill träna på is......... Han tycker att vi kan åka någonstans nästa år. Min dröm är Maldiverna såklart, eller Hawaii eller Mexico. Drömställen allihopa! Så synd att vi nästan aldrig är ledig så länge, men jag antar att vi har hela livet på oss!
Det jag längtar efter mest just nu är en oförglömlig dag med familj & vänner och stå bredvid Melker resten av livet ❤️



Kommentarer
Postat av: Anonym

Får gåshud av att läsa det här 💗vilken fin tid ni har framför er 💗/ Sandra

Svar: 💗💗💗
Denise Börjesson

2016-06-07 @ 09:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0