Reflektionshandboken

Sitter och läser en bok om reflektioner så jag ska förbereda mig inför min hemtenta. Men istället så flyger mina tankar vidare till andra reflektioner.. Flytta, som sagt. Det känns SÅ himla skönt att nu är det över. Så tacksam att Mamma, Per & Misensa hjälpte mig igår!! Jag har gjort mig av med så mycket och nu längtar jag ännu mer att få komma till vår lägenhet på santana row (Gör en snabb googling så får ni se detta fantastiska område!!!). Jag längtar att få bo i ett hem, ett mysigt och inbjudande hem.. Jag har inte känt den känslan sedan förra våren tror jag. Det blev ett hoppigt och flyttande år där vi inte ha haft ett "riktigt hem", så det ska bli så kul att få köpa fina saker som vi vet att vi faktiskt kommer använda :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0