Klipp1

Jag kan inte förstå att jag bara har kvar 10 dagar på jobbet. En annan typ av nedräkning då jag egentligen inte vill att dagarna ska ta slut och samtidigt inte kan längta mer att få åka till mitt hjärta. Som sagt 10 dagar kvar och sedan åker vi till London på utbildning/kurs. Det är också en grej som känns väldigt trist att bli supertaggad och inspirerad av visningar & kurser och sedan inte få använda min kreativa sida..
Jag hatar på något att att jag älskar mitt jobb så mycket när jag inte får jobba i USA. Jag blir lycklig i själen av att träffa så mycket människor som ger mig positiv energi och jag är tacksam & glad att jag får möjligheten att komma tillbaka till salongen mellan äventyren på andra sidan jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0