17/9


Tillbaka till verkligheten och vardagen. Med jobb och plugg även fast det sistnämnda gör jag mig väldigt lätt att distraheras... Mer än halva september har passerat och i helgen så tänkte jag flytta ut ännu mer från lägenheten, skönt att jag kan ta det lite succesivt så det inte blir allt för stressigt! Ska även försöka sålla ut och rensa ännu mer så jag har lättare att packa väskorna som jag ska ta med mig när det väl gäller. Det skönaste av allt: HEJDÅ VINTERKLÄDER!!!

PS. Någon som vill köpa ett par svarta Uggs eller hunterstövlar?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej!
Vad är det för storlek på Hunterstövlarna och vad hade du tänkt för pris? :)

Svar: Det är strl 37! Följer med ett par vita strumpor också :) tänkte mig 400:-
Denise Börjesson

2015-09-17 @ 14:59:02
Postat av: Felicia

Hm, tyvärr får nog inte mina fötter plats i stövlarna, har vanligen 38-39 så jag är rädd att de blir för små. Men tack ändå för svaret :)

2015-09-22 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0