SÖNDAG

Nu har jag börjat landa lite och sover liiiite längre varje morgon. Vad händer annars? 1. Vi försöker få till ett hem istället för en tom lägenhet.. Jag är ovan det amerikanska stuket men jag tror det kommer bli bra. 2. Våran granne ovanför köpte igår ett piano, ni förstår säkert att det INTE är våra favoritgrannar. 3. Jag försöker hänga med i skoluppgifterna efter tagit en vecka ledigt, hade alldeles för mycket i huvudet innan jag åkte. Jag hade tänkt plugga hela dagen igår men så fick melker ledigt och då fanns det helt plötsligt mycket annat som kändes roligare hehe.. 4. Det är varmt här, väldigt kvavt och runt 25 på dagarna. Inte stekande sol men väldigt behagligt. Såg att det skulle komma en skvätt regn till veckan och sedan ska vi få besök av solen, då hittar ni mig vid poolen :))) Och 5. Sverige har ändrat till sommartid och inte vi, så numera är det 8 timmar skillnad!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0