PAUS

Just nu skulle jag behöva en paus-knapp i livet. Det känns som att dagarna snabbspolas och jag hinner inte med... Jag får ständigt frågan "Vad gör du mest allt på dagarna när du inte jobbar??" och just nu vet jag inte vart tiden försvinner. Jag känner att jag inte riktigt hinner med det jag vill göra, så jag blir stressad och det slutar med att jag sitter och stirrar på mina böcker och väntar på att något ska hända TYP. Tror att jag glömde min koncentrationsförmåga hemma. Jobbiga problem tänker ni meen det är mitt största just nu.
Igår så åkte vi till ikea en sväng, försöker få till lägenheten innan Annie, Mattias och Bob kommer på måndag. Så vi fyllde bilen och ville slita av oss håret när vi kom hem och skulle bygga ihop allt... Grillade till middag och sedan mötte vi upp Alex & Sarah som var här på gatan för ett glas vin :)
 
NU iallafall har jag lovat mig själv (förhandlar som vanligt) att om jag skriver på min hemtenta till klockan 13 så ska jag lägga mig vid poolen, enligt väderappen så ska vi få 27 grader så jag måste passa på!!! Ha en trevlig helg kära vänner, KRAM
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart med värme :) du måste fota runt hemma hos er så man får se då ni fått till det kram / Sandra

Svar: Ja, njuter verkligen av tillvaron :) det ska jag göra! Kram 💗
Denise Börjesson

2015-10-30 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0