MÅNDAG



Min dag har varit lite konstig. Ni vet när man vaknar på fel sida fastän den inte är så fel... Eller så har jag haft en livskris eller något, oinspirerad iallafall!! KAN bero på att jag hatar att vara ensam, och på något konstigt sätt skulle jag kunna tävla i VM på att vara ensam men det vill jag ju förståss inte. Men det är något som man får lära sig och som jag har lärt mig, det ingår på köpet liksom och jag tror inte att jag bara talar för mig själv när jag säger det.
 
Imorgon var tanken att jag och aneta skulle åka upp till Sonoma för att hälsa på erika och vingårdarna men ändrade planer för aneta och jag är fortfarande så mesig som inte ger mig ut på vägarna själv.... Istället så ska vi kolla matchen hos mig och sedan gå ner till santana row där julbelysningen ska tändas. Jag har NOLL julkänsla men det är verkligen mysigt när dom tänder upp och det lyser så fint på kvällarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0